Na míru

Každý produkt upravujeme na míru vašim potřebám.

Rychlá implementace

Vyberte si co se vám líbí, spojíme se, poladíme, nasadíme.

Neustálý vývoj

Pokud vytvoříme novou funkcionalitu, objeví se automaticky ve všech produktech, které jsme pro vás připravili v minulosti.

Přehled všech produktů

Znalostní databáze

Znalostní databáze umožní poskytnout důležité informace vašim zákazníkům nebo kolegům ve firmě.

Ekonomické výsledky

Přehledy o financích, které každý pochopí, aniž by musel být zběhlý v účetnictví. Tento produkt připravujeme na míru vašim zvyklostem a potřebám ve firmě, abyste měli všechny důležité informace pěkně pod rukou.

CRM

Řešení pro ty, kteří potřebují mít přehled o všech potenciálních i stávajících zákaznících a jejich objednávkách na jednom místě.

Faktury vystavené

Fakturujte rychle a jednoduše, ať už se jedná o manuální vystavení faktury na pár kliků nebo o automatizované vystavení faktury na základě vytvořených objednávek.
Produkt je vhodný pro firmy všech velikostí.

Faktury přijaté

Přijaté faktury vám umožní mít všechny faktury na jednom místě, s jednoduchým párováním k dodavatelům a podporou více měn, což zjednodušuje správu vašich financí a poskytuje lepší přehled o výdajích.

Správa úkolů

Firemní postupy a opakované úkoly v jednom řešení, jednou pro vždy. Už nikdy nepřehlédnete nic důležitého a nepromeškáte žádný.

Projekty

Kompaktní řešení pro správu projektů, které nabízí nástroje pro plánování úkolů, sledování pokroku, řízení nákladů a týmovou spolupráci. Umožňuje efektivní organizaci práce a optimalizuje komunikaci v týmu, což vede k úspěšnému dokončení projektů včas a s maximální efektivitou.

Balicí a skenovací pracoviště

Řešení pro elektronizaci vašeho provozu. Bez ohledu na to, jestli potřebujete zařídit uplně nové pracoviště nebo pouze elektronizovat stávající.

Docházkový systém

Docházkový systém přizpůsobený na míru vaší firmě. Běžně jej napojujeme na ostatní části systému jako jsou například ekonomické přehledy, budete tak mít vše na jednom místě.

Objednávky

Řešení pro správu a sledování objednávek u dodavatelů. Umožňuje uživatelům snadno vytvářet a odesílat objednávky, sledovat jejich stav a příjem zboží, a následně párovat přijaté faktury s konkrétními objednávkami.

Kniha jízd

Kniha jízd je digitální řešení pro správu a sledování služebních cest vašich vozidel. S tímto produktem budete mít náklady vašeho vozového parku pod kontrolou.

Správa souborů

Produkt vhodný pro efektivní organizaci a sdílení souborů v rámci vaší organizace. Nabízí centralizované úložiště, kde můžete bezpečně ukládat, vyhledávat a spravovat všechny typy souborů. Soubory můžete také jednoduše sdílet s vašimi partnery.

Newslettery

Tento produkt umožní snadno komunikovat s vašimi zákazníky. Díky vlastním šablonám můžete vytvářet vizuálně atraktivní a obsahově bohaté newslettery, které zaujmou.

Rezervační systém

Díky rezervačnímu systému si mohou vaši zákazníci online zarezervovat dostupné termíny. Systém zabraňuje dvojím rezervacím, zvyšuje efektivitu správy vašich služeb a poskytuje lepší zákaznickou zkušenost tím, že umožňuje uživatelům výběr termínů podle jejich potřeb a preferencí.

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář je řešení určené pro integraci na váš web. Umožňuje návštěvníkům pohodlně kontaktovat vaši firmu přímo z vašeho webu. Všechny přijaté zprávy poté můžete spravovat a vyhodnocovat na jednom místě.

Majetek

Majetek nabízí komplexní správu a přehled o vašem majetku. Umožňuje snadné sledování, inventuru a přehled o celkové hodnotě majetku, kterým vaše firma disponuje.

Zaměstnanci

Všestranný systém pro správu všech dokumentů, smluv, vyplacených mezd a přístupů, které jste udělili vašim zaměstnancům. Zkrátka vše, co se týká zaměstnanců, na jednom místě.

Mzdy

Mzdy zajišťuje přesné a efektivní zpracování mzdové agendy. Nabízí automatizaci výpočtu mezd a správné vyplácení mzdy zaměstnancům. S tímto produktem zvládne připravit mzdy prakticky kdokoli, bez nutnosti zásahu mzdové účetní.

Nábor nových zaměstnanců

Tento produkt zjednodušuje proces vyhledávání, výběru a integrace nových talentů do vaší firmy. Nabízí nástroje pro efektivní správu pracovních nabídek, sledování kandidátů a hodnocení jejich dovedností a zkušeností.

Skladové hospodářství

Skladové hospodářství pokrývá celý proces od příjmu zboží od dodavatelů, přes balení a expedici objednávek, až po pravidelné inventury. Zjednodušuje skladování, zvyšuje efektivitu a zaručuje spolehlivost dodávek. Ideální řešení pro efektivní správu vašeho skladu.

Bankovní pohyby

Bankovní pohyby umožňují nejen sledovat všechny příchozí a odchozí platby, ale také je párovat s vystavenými fakturami. Díky tomuto systému můžete také snadno identifikovat a ověřit, že každá odchozí platba odpovídá schválené faktuře, což zajišťuje vysokou úroveň kontroly nad vašimi financemi.

Dodavatelé

Komplexní přehled a správa všech interakcí s vašimi dodavateli na jednom místě. Umožňuje snadné sledování zaplacených faktur, záznam poznámek a správu objednávek.

Smlouvy

S tímto nástrojem můžete snadno ukládat, spravovat a sledovat stav všech smluv, od vytvoření po expiraci, včetně upozornění na blížící se termíny.

Dokumenty

Centralizované řešení pro správu všech vašich firemních dokumentů. Umožňuje snadné ukládání, vyhledávání a sdílení dokumentů v rámci vaší organizace. Díky možnosti vytvářet šablony můžete jednoduše generovat nové dokumenty.

FROGGATE AI

FROGGATE AI je univerzální nástroj vhodný pro každé oddělení vaší firmy. Umožňuje analyzovat texty a obrázky, generovat texty a automaticky nastavovat parametry.

Něco vám tady chybí?

Vytvoříme vám produkt na míru!

Vytvoříme vám libovolný produkt dle vašich specifikací a napojíme jej na stávající systém. Ať už se jedná o jednoduchý systém pro evidenci jakékoli agendy nebo komplexní systém pro řízení výroby nebo logistických procesů.

Kontaktujte nás

A kolik to všechno stojí?

Mrkněte na náš ceník

Přejít na ceník