Co vše zvládne CRM?
Různý pohled na data
Data vidíte vizualizovaná dle důležitých kritérii – dle tržeb, poslední objednávky, dlouhodobé hodnoty zákazníka nebo frekvence objednávek.
Data můžete sledovat v tabulce, v grafu nebo formou kanbanu.
Přehledná historie
Jakoukoliv činnost (např. e-mail, telefon, osobní schůzky) nebo dokument (smlouvy, vystavené faktury) vidíte na jednom místě v kartě zákazníka.
Sledování výkonu
U každého obchodníka vidíte jeho výkon – celkový, denní nebo měsíční. A na úrovni celé firmy sledujete výkon celého obchodu v přehledných grafech.
Úkoly
Už nikdy nezapomenete nic, co zákazníkovi slíbíte. U zákazníka můžete evidovat úkoly s očekávaným datem dokončení a systém vás sám informuje pokud úkol není dokončený.
Cenové nabídky
Cenovou nabídku v PDF ve vlastním designu vytvoříte jedním kliknutím a následně ji automaticky pošlete zákazníkovi.
U odeslaných nabídek systém automaticky sleduje končící platnost nabídky.
Víceúrovňové ceníky
Řadíte zákazníky do skupin nebo považujete některé zákazníky za VIP? Přiřaďte jim speciální cenovou nabídku.
Integrace
CRM se napojí na všechny aplikace, které používáte – účetní systémy, e-shop, e-mailingové nástroje, kalendáře, webové formuláře
Obchodní případy
Jsme si vědomi toho, že co firma, to unikát. Workflow obchodního případu se proto přesně přizpůsobí potřebám vaší firmy.
… a cokoli dalšího
CRM ve FROGGATE není krabicové řešení – bude fungovat přesně tak, jak budete potřebovat právě vy.
Pojďme se nezávazně spojit a představíme vám jej v praxi.
Prohlížejte si vaše data v dashboardech na míru
Globální přehled nad celým obchodem
Každodenní práce obchodníka
Všechny informace o vašich zákaznících na jednom místě
Všechny vaše zákazníky a obchodní případy vidíte přehledně na jednom místě. Ze systému obsloužíte vše – od prvotní evidence leadu, přes zadávání úkolů, poznámek a telefonů u existujících zákazníků, až po vytváření cenových nabídek, smluv a fakturace. Celý výkon obchodu poté sledujete v ekonomických dashboardech.
U stávajících zákazníků využijete možnost zasílání chytrých newsletterů s akčními tlačítky.
Cenové nabídky na míru
Cenové nabídky se přizpůsobí vašim potřebám. Využít můžete možnosti přizpůsobit si design přesně dle vašich firemních standardů nebo vytvořit víceúrovňové ceníky pro vaše VIP zákazníky.
Obchodní systém stále u sebe
Celý obchodní systém je přizpůsobený pro práci na počítači nebo na tabletu, ale také na práci v terénu.
SYSTÉM NA MÍRU, KTERÝ POROSTE S VÁMI
Dejte sbohem krabicovým řešením omezeným předem definovanými funkcemi. FROGGATE se plně přizpůsobí potřebám vaší firmy, jejím procesům a udrží tempo s jejím růstem.
Přizpůsobí se vám, ne naopak
už se nemusíte omezovat předem definovanými funkcemi, FROGGATE bude fungovat tak, jak si přejete
Co firma, to jiné potřeby, které se nevejdou do možností běžných krabicových řešení.
Uvědomujeme si to, a proto, přestože máme spoustu předpřipravených vzorových řešení a modulů pro různé situace a procesy, jakýkoli z nich plně přizpůsobíme vašim potřebám tak, aby vám 100% vyhovoval.
A pokud modul pro vaše potřeby nemáme, vyvineme ho – vám na míru a za zlomek nákladů běžného vývoje.
Vývoj na míru za zlomek času i nákladů
I složité procesy zvládáme vyřešit řádově rychleji a levněji než při klasickém vývoji
Potřebujete systém pro specifické potřeby? Na FROGGATE lze vystavět prakticky cokoli a rádi vám s tím pomůžeme.
Podívejte se na případové studie vývoje na míru pro naše klienty:
Poroste s vámi
udržíme tempo s růstem vaší firmy a vždy se přizpůsobíme vašim aktuálním potřebám.
Každá velká firma byla jednou malá. Ve FROGGATE si to uvědomujeme, a proto přinášíme variabilní řešení, které se vždy přizpůsobí vašim aktuálním potřebám.
Potřebujete upravit stávající systém? Nové funkce na míru? Zařadit do systému novou firemní agendu? Pomůžeme vám s tím.
Nahradí desítky aplikací a systémů
a integruje data z těch, které nahradit nechcete. Vše za jednu cenu.
CRM, to-do aplikace, fakturační systém, skladová evidence, knihy jízd, správa vozového parku a mnoho dalšího. FROGGATE zvládne to, na co jste doteď potřebovali několik systémů, aplikací a tabulek.
Data z aplikací a systémů, které nahradit nechcete, plně integrujeme do FROGGATE, a budete tak moci celou firmu efektivně řídit z jednoho místa.
Vytvoříme automatizace přímo na míru, dle vašich představ
Celé CRM jsme v základu nastavili tak, abyste v něm ihned mohli začít pracovat. Ale díky tomu, že běží na platformě FROGGATE, tak se přizpůsobí vašim potřebám i postupům.
Pojďme se ale podívat na několik příkladů toho, jak to může vypadat.
Přidání nového zákazníka
- přidáte
- data se načtou z ares
- najdou se duplikáty
- nebo přijde lead z formuláře z webu
- atd.
Zápis ze schůzky
- nafotíte zápisek / namluvíte
- kliknete
- přidá se
- atd.
Fakturace
- Když ukončím tlačítkem objednávku, tak vystav fakturu, pošli ji do účetnictví a emailem zákaznikovi.
- Když je faktura po splatnosti dýl jak 7 dní, tak pošli email obchodníkovi, který má tohoto zákazníka přiřazeného a mě do kopie.
… a jak bude FROGGATE sloužit vám?
Pojďme se nezávazně spojit, ukážeme vám, kde a jak vám ušetříme čas i peníze.
Funguje skvěle s těmito produkty
Ekonomické výsledky
Přehledy o financích, které každý pochopí, aniž by musel být zběhlý v účetnictví. Tento produkt připravujeme na míru vašim zvyklostem a potřebám ve firmě, abyste měli všechny důležité informace pěkně pod rukou.
Projekty
Kompaktní řešení pro správu projektů, které nabízí nástroje pro plánování úkolů, sledování pokroku, řízení nákladů a týmovou spolupráci. Umožňuje efektivní organizaci práce a optimalizuje komunikaci v týmu, což vede k úspěšnému dokončení projektů včas a s maximální efektivitou.
Správa úkolů
Firemní postupy a opakované úkoly v jednom řešení, jednou pro vždy. Už nikdy nepřehlédnete nic důležitého a nepromeškáte žádný termín.
Newslettery
Tento produkt umožní snadno komunikovat s vašimi zákazníky. Díky vlastním šablonám můžete vytvářet vizuálně atraktivní a obsahově bohaté newslettery, které zaujmou.
Faktury vystavené
Fakturujte rychle a jednoduše, ať už se jedná o manuální vystavení faktury na pár kliků nebo o automatizované vystavení faktury na základě vytvořených objednávek.
Produkt je vhodný pro firmy všech velikostí.
Rezervační systém
Díky rezervačnímu systému si mohou vaši zákazníci online zarezervovat dostupné termíny. Systém zabraňuje dvojím rezervacím, zvyšuje efektivitu správy vašich služeb a poskytuje lepší zákaznickou zkušenost tím, že umožňuje uživatelům výběr termínů podle jejich potřeb a preferencí.