Hlavní přednosti

Zaměstnanec vidí odpracovanou dobu

Zaměstnanec má vždy přehled, kolik času odpracoval a kolik využil na přestávky – denně, měsíčně i historicky.

Napojení na ekonomické výsledky

Docházka se automaticky propisuje do přehledů nákladů, produktivity a efektivity jednotlivých týmů nebo oddělení.

Napojení na mzdy

Z docházkových dat se automaticky generují podklady pro mzdy – bez nutnosti ručního přepočítávání nebo přepisování.

Automatické ukončení docházky

Zapomněl se zaměstnanec odhlásit? Systém to udělá za něj – a dá vědět přes e-mail, SMS nebo třeba přes Slack.

Deaktivace ztraceného čipu

Stačí jedno kliknutí a ztracený nebo neaktivní čip je deaktivován – bez složitých zásahů administrátora.

Rychlé nastavení přístupu

Zaměstnance jednoduše vyhledáte v systému a pomocí čtečky mu během okamžiku nastavíte nový čip pro vstup.

Denní a měsíční přehledy

Přehledy docházky jsou dostupné v denním i měsíčním pohledu. Lze je filtrovat podle období, lidí, oddělení nebo typu práce.

Využívání brigádníkem

Systém umožňuje přidání brigádníků bez nutnosti zakládání plných uživatelských účtů, což šetří náklady a čas.

Zobrazení informací

Sdílejte důležité zprávy, novinky i oznámení přímo v docházkovém rozhraní zaměstnanců.

Přehledy pro zaměstnance

Zaměstnanci kdykoliv vidí, kolik hodin odpracovali v daném dni, týdnu nebo měsíci. Přehledy za minulá období jsou dostupné na pár kliknutí.

Rychlá aktivace a deaktivace čipu

Při nástupu nebo odchodu zaměstnance čip jednoduše aktivujete či deaktivujete – stačí pár kliknutí. Poradíte si i se ztraceným nebo zapomenutým čipem – rychle a bez zbytečného zdržení.

Vždy po ruce

Docházku vyřídíte kdykoli a odkudkoli – z počítače, tabletu i mobilu. Přehledy, časy i změny máte vždy po ruce, ať jste v kanceláři nebo na cestách.

Vyberte si, co vám vyhovuje

Docházku můžete řešit různě – zvolte způsob, který sedí vaší firmě i týmu.

QR kód

Nechcete investovat do zařízení? Nevadí. Stačí vytisknout QR kód a umístit ho tam, kde ho zaměstnanci uvidí. Docházku pak vyřeší jednoduše mobilem.

Fyzická docházka

Dodáme vám docházkový terminál, který umístíte třeba ke vstupu do firmy. Zaměstnanci se pak přihlašují čipem nebo kartičkou.

Z prohlížeče

Docházku lze vyplnit i rovnou v systému – přes počítač nebo mobilní telefon. Ideální řešení pro kancelářské pozice a práci na dálku.

Časté dotazy

Ano, systém umožňuje přihlašování brigádníků a externistů, za které neplatíte poplatek jako za běžné uživatele. Jejich počet není nijak limitován.

Docházku lze evidovat i bez specializovaného hardwaru – stačí běžný počítač, tablet nebo mobil s přístupem k internetu.

Cena závisí na počtu aktivních uživatelů a rozsahu propojení s ostatními moduly. Rádi vám připravíme nabídku na míru.

V případě, že budete chtít využít i hardware (fyzickou docházku, kterou můžete umístit například ke vchodu do firmy), nabídneme vám cenu za jeho pronájem.

Ano, systém podporuje standardní RFID/NFC čipy – lze je spárovat s docházkou bez nutnosti výměny.

Docházkový systém je naší vlastní výroby. Díky tomu máme pod kontrolou veškeré komponenty a je maximálně propojený s celým systémem.

Jednoduše ho deaktivujete jedním kliknutím v administraci a přidělíte nový – systém automaticky přesměruje docházku na nový čip.

Ano, máme připravené napojení na běžně používané systémy. V případě potřeby zajistíme i individuální integraci.

Ano, každý zaměstnanec má přístup ke svým denním i měsíčním přehledům, kde vidí odpracovaný čas i přestávky.

Systém po předem nastavené době docházku ukončí. O této události vás může informovat notifikací a takto odhlášené uživatele uvidíte i v samostatné sekci.

Funguje skvěle s těmito moduly

Zaujal vás tento produkt?

Představíme vám ho v praxi

Ozvěte se nám