Nově můžete u každého stavu (tabu) nastavit vlastní způsob řazení podle vybraného sloupce.
V detailu záznamu lze nově upravit název napojené tabulky.
V historii detailu záznamu se nově zobrazují informace o provedených akcích.
U štítků (např. A6 / A7 / A8), které se používají u produktů a objednávek, lze nově zapnout zobrazení pořadí při hromadném tisku více štítků pro stejnou položku.
U vybraného stavu (tabu) nyní můžete nastavit, že bude viditelný pouze pro konkrétní uživatele nebo role.
U sloupce typu Datum si můžete nastavit, kolik dní předem se má hodnota obarvit. Pokud dané datum nastane ve zvoleném počtu dnů, hodnota se obarví.
V nastavení firmy u každého uživatele nově najdete přehled všech sekcí, ke kterým má uživatel přístup.
U záznamů můžete nově vygenerovat formulář, který odešlete například vašemu potencionálnímu zákazníkovi, zaměstnanci nebo brigádníkovi.
U každé sekce nově najdete tlačítko, kterým si můžete přidat vlastní nápovědu. Můžete do ní psát instrukce k práci se sekcí, firemní postupy, poznámky nebo cokoli jiného.
U každého stavu lze nově nastavit, do jakých stavů z něj lze záznamy přesunovat.