Požadavky klienta

Jsme společnost, která se zabývá skladováním, balením a expedicí objednávek našich klientů, které následně předáváme přepravci a ten je doručuje koncovému zákazníkovi. Aktuálně řešíme zdlouhavý proces toho, když se zásilka vrátí zpět. Je potřeba je ji zavést do systému, nafotit a vyplnit potřebné informace, které následně předáme našemu klientovi a ten nám pak sdělí, co s reklamovanou zásilkou máme dělat. Celkově je to dost nepřehledný a zdlouhavý proces.

Společně jsme vytvořili toto zadání

Evidence reklamací

Zavedení reklamace musí být pro pracovníka intuitivní a samonaváděcí.

Přehled reklamací

Všechny reklamované zásilky potřebujeme vidět na jednom místě.

Automatické notifikace

Klient se musí ihned dozvědět o nové reklamaci a my naopak o tom, že k reklamovanému zboží přidal požadavek

Přehled pro klienta

Potřebujeme, aby náš klient viděl všechny své zásilky v jeho klientském účtu.

Požadavek od klienta

Od klienta potřebujeme přijímat různorodé požadavky ohledně toho, co se zbožím máme provést.

Nadrozměrné zásilky

Některé zásilky jsou nadrozměrné a musíme být schopni zásilku zpracovat aniž bychom s ní museli zbytečně manipulovat.

Naše realizace

Evidence reklamací

Každá zásilka se po jejím příchodu do skladu rozbalí a na speciálním pracovišti vyfotí.

Přehled reklamací

Všechny přidané reklamace jsou vidět v sekci, která je členěná na následující stavy.

  • Příprava – do tohoto stavu přidává reklamaci pracovník ve skladu a do té doby reklamaci klient nevidí
  • Odesláno klientovi – do tohoto stavu se reklamace přepíná v době, kdy jsou u ní vyplněny všechny údaje
  • Archiv – do tohoto stavu se reklamace přepíná v době, kdy jsou vyřešeny všechny požadavky klienta

Automatické notifikace

Obě strany jsou vždy ihned informované, čímž se zajišťuje rychlé dokončení celého reklamačního procesu.

Přehled pro klienta

Klient vidí všechny přidané reklamace v klientském účtu, včetně všech poznámek a fotek.

Požadavek od klienta

Z klientského účtu klient zadává požadavek, co se má s reklamací provést.

Nadrozměrné zásilky

Nadrozměrné zásilky se fotí a přidávají pomocí mobilní aplikace, aby se předešlo zbytečné manipulaci se zásilkou.

Na čem jsme se dohodli dodatečně?

Občas se nám stává, že některé nápady přichází až v průběhu realizace

Ceny

Každému klientovi je možné nastavovat individuální ceny za zpracování reklamace a případné doplňkové služby.

Denní přehled

V denním přehledu je možné sledovat počet reklamací zpracovaných pro každého klienta.

Měsíční přehled

V měsíčním přehledu je možné sledovat počet reklamací zpracovaných pro každého klienta včetně součtu účtovaných částek.

Fakturace

Na konci měsíce systém automaticky sčítá všechny zpracované reklamace v daném měsíci a rozposílá klientům faktury.

Jak to všechno vzniklo?

Jak je u nás zvykem, celá tato práce byla nakonfigurována z existujících funkcí a bloků. Díky tomu nejenže udržujeme konzistenci a kvalitu našich řešení, ale zároveň to přináší i ekonomické výhody pro naše klienty. Jsme tu od toho, abychom vám ukázali, že efektivní řešení neznamená nutně vysoké náklady.

Mrkněte na přehled všech funkcí

Zaujalo vás toto řešení nebo jakékoliv jeho funkcionality?

Ozvěte se nám