Požadavky klienta
Jsme společnost, která se zabývá skladováním, balením a expedicí objednávek našich klientů, které následně předáváme přepravci a ten je doručuje koncovému zákazníkovi. Aktuálně řešíme zdlouhavý proces toho, když se zásilka vrátí zpět. Je potřeba je ji zavést do systému, nafotit a vyplnit potřebné informace, které následně předáme našemu klientovi a ten nám pak sdělí, co s reklamovanou zásilkou máme dělat. Celkově je to dost nepřehledný a zdlouhavý proces.
Společně jsme vytvořili toto zadání
Evidence reklamací
Zavedení reklamace musí být pro pracovníka intuitivní a samonaváděcí.
Přehled reklamací
Všechny reklamované zásilky potřebujeme vidět na jednom místě.
Automatické notifikace
Klient se musí ihned dozvědět o nové reklamaci a my naopak o tom, že k reklamovanému zboží přidal požadavek
Přehled pro klienta
Potřebujeme, aby náš klient viděl všechny své zásilky v jeho klientském účtu.
Požadavek od klienta
Od klienta potřebujeme přijímat různorodé požadavky ohledně toho, co se zbožím máme provést.
Nadrozměrné zásilky
Některé zásilky jsou nadrozměrné a musíme být schopni zásilku zpracovat aniž bychom s ní museli zbytečně manipulovat.
Naše realizace
Evidence reklamací
Každá zásilka se po jejím příchodu do skladu rozbalí a na speciálním pracovišti vyfotí.
Přehled reklamací
Všechny přidané reklamace jsou vidět v sekci, která je členěná na následující stavy.
- Příprava – do tohoto stavu přidává reklamaci pracovník ve skladu a do té doby reklamaci klient nevidí
- Odesláno klientovi – do tohoto stavu se reklamace přepíná v době, kdy jsou u ní vyplněny všechny údaje
- Archiv – do tohoto stavu se reklamace přepíná v době, kdy jsou vyřešeny všechny požadavky klienta
Automatické notifikace
Obě strany jsou vždy ihned informované, čímž se zajišťuje rychlé dokončení celého reklamačního procesu.
Přehled pro klienta
Klient vidí všechny přidané reklamace v klientském účtu, včetně všech poznámek a fotek.
Požadavek od klienta
Z klientského účtu klient zadává požadavek, co se má s reklamací provést.
Nadrozměrné zásilky
Nadrozměrné zásilky se fotí a přidávají pomocí mobilní aplikace, aby se předešlo zbytečné manipulaci se zásilkou.
Na čem jsme se dohodli dodatečně?
Občas se nám stává, že některé nápady přichází až v průběhu realizace
Ceny
Každému klientovi je možné nastavovat individuální ceny za zpracování reklamace a případné doplňkové služby.
Denní přehled
V denním přehledu je možné sledovat počet reklamací zpracovaných pro každého klienta.
Měsíční přehled
V měsíčním přehledu je možné sledovat počet reklamací zpracovaných pro každého klienta včetně součtu účtovaných částek.
Fakturace
Na konci měsíce systém automaticky sčítá všechny zpracované reklamace v daném měsíci a rozposílá klientům faktury.
Jak to všechno vzniklo?
Jak je u nás zvykem, celá tato práce byla nakonfigurována z existujících funkcí a bloků. Díky tomu nejenže udržujeme konzistenci a kvalitu našich řešení, ale zároveň to přináší i ekonomické výhody pro naše klienty. Jsme tu od toho, abychom vám ukázali, že efektivní řešení neznamená nutně vysoké náklady.